onsdag 14. mars 2012

Middagsplanlegging!


Du kommer hjem etter en lang dag på jobb, ungene er slitne og alle er sultne... MEN middagen har ingen ikke tenkt på ennå, så da bærer det ut i bilen med ungene og inn i butikken; du kjøper det første og beste (raskeste) og gjerne litt ekstra... Går en sulten i butikken, så kommer en gjerne ut igjen med mer enn planlagt.. Dette er ikke min drømme dag, men det har ofte vært sånn hos oss... Og helt sikkert hos mange av dere. 

Jeg har laget ukesmenyer i et par år nå, men det har alltid sklidd ut igjen,,, Nå har jeg derimot bestemt meg; dette skal det bli slutt på og er nå inne i uke nr.2, og vi har fulgt menyene. Storhandler på mandager, men må kanskje spe på med melk/grønnsaker når det nærmer seg helg. Jeg går mett i butikken, og holder meg til handlelisten -håper at jeg har spart noen kr i slutten av mnd.

Har laget menyer for fire uker, og deler de gjerne med dere. Kanskje får dere noen gode ideer? Jeg synes det er lett å bli matlei, og er alltid glad når jeg kommer over noen som har laget menyer og jeg kan låne noen middagstips!





Bon appétit!



1 kommentar:

Øyeblikk sa...

GENIALT! Dette kan eg lika :) Me opplever om att og om att den situasjonen du beskriver ovanfor her. Tusen takk for at du deler ukesmenyar.

Håper at du har ei herlig helg!

Klem Eli