mandag 5. mars 2012

Kjøkkenets tur

Det er vel på tide at jeg viser frem litt av huset vårt, og siden kjøkkenet er det eneste stedet som nå egner seg på trykk så starter vi her.



Innredningen vår er hvit Herregård fra Sigdal kjøkken. Når vi flyttet inn var huset to mnd gammelt, så vi fikk ikke vært med på planleggingen av innredning og farger. Valget hadde nok uansett falt på disse frontene, men jeg ville gjerne hatt knotter, ikke håndtak, på dørene. Det er dessverre for sent nå.... Hadde nok også valgt en annen benkeplate, men når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med kjøkkenet mitt.



Som dere ser er ikke kjøkkenet så veldig stort, så jeg er glad for den ekstra kjøkkenøya vi har. Ønsker meg  to nye barkrakker, og har sett meg ut Ingolf barstoler  fra Ikea.








Ønsker alle en strålende dag!



1 kommentar:

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

hei! det var eit koselig kjøkken etter min smak! me har óg eit lite kjøkken, og lurer på ein løysning litt lik denne de har. Det som er sikkert er at innredningen blir kvit og benkeplatene tre, slik som dette. Takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min!
ønsker deg ei god helg! :)