fredag 9. mars 2012

GOD HELG!

Nå er endelig helgen her igjen, jeg håper på deilig vårvær nå også.


Jeg må skryte litt av husets storesøster i dag, for hun overrasker meg stadig. I dag skulle hun i bursdag, og skrev kort helt selv. Lyttet ut lyder og skrev i vei, og var selvfølgelig superstolt over resultatet!


Små skrivere vet jo ikke hva rettskriving er, og de skriver slik de snakker. Som lærer vet jeg jo hvor viktig det er å la de skrive når de vil, uten å rette på det i starten (selv om en del av meg gjerne vil rette det opp uansett). Men jeg er unektelig stolt av veslejenta mi!





I går skrev jeg om damenes aften hos Drømmeverden, og derfra ble blant annet denne nydelige matboksen fra Green Gate med hjem til meg. Nå er ikke jeg noen stor tilhenger av svette brødskiver, så denne boksen får et helt annet bruksområde -den skal huse heklenåler og diverse andre sysaker. Passer helt perfekt!




I morgen skal vi i bursdag, og mannen i huset reiser til Tyskland på jobb søndag. Da blir det bare oss jentene her noen dager.

Nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen, og skal kose meg med en rolig kveld foran tv-en. 


Ønsker alle en strålende helg
-har du noen planer for fridagene?





4 kommentarer:

Myke minutter sa...

Å så skjønt kort hun laget :) Storesøster på 6 år her i huset er voldsomt opptatt av skriving for tiden og jeg tenker også at jeg ikke vil drepe initiativet hennes med å rette for mye ennå. Ha en strålende lørdag!! Her vblir det nok mye ordning og reda i helgen. Kjedelig, men nødvendig ;) Klemmer

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Så flink Thea er :) Skikkelig stolt av snuppa, håper dere koser dere i bursdag.

Klem Tonje

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei:)
So kjekt med nytt bekjentskap her inne:)Velkommen som følger hos meg og lykke til i min GA!!!

Koseleg blogg du har,som eg gjerne følger vidare....

Klem frå Mette♥

Karianne Vikse sa...

Hei, helt hærlig kort, ta vare på det i et album.
FLott blogg, jeg legger meg til som følger.
Ha en strålende dag.

Karianne